Content management
Aangepaste workflows
Als u stapels papier op uw bureau of in archiefkasten heeft, dan heeft u een oplossing voor documentbeheer nodig.
Verloren, verkeerd opgeslagen en vertraagde goedkeuringen op documenten kosten uw organisatie tijd en geld. Externe medewerkers en compliance- en beveiligingsproblemen voegen nog meer complexiteit toe aan een toch al complex systeem. Papieren processen dragen zeker niet bij om snelle en adequate beslissingen voor uw bedrijf te nemen.
DocStar ECM (Enterprise Content Management) maakt het beheren van al uw inhoud eenvoudig en slim. Met een krachtige, maar toch eenvoudig te gebruiken workflow-ontwerper, kunt u aangepaste workflows bouwen om moeiteloos elke vorm van inhoud naar de juiste persoon op het juiste moment te verplaatsen – het verbeteren van de interne organisatie.


Globaal samenwerken
Efficiëntie verhogen
Met DocStar ECM kunt u documenten op een centrale locatie scannen, vastleggen, ophalen en opslaan. Door inhoud elektronisch op te slaan en te openen, kan uw hele organisatie de samenwerking verbeteren, de efficiëntie verhogen en de beveiliging verbeteren.
Integratiemogelijkheden
Met de integratie van DocStar met Epicor ERP elimineert u tevens op een efficiënte manier de handmatige documentbeheerprocessen.
Toegang vanaf elke werkplek
Automatisch Crediteuren Facturen verwerking
Met Intelligent Data Capture en flexibele workflows maakt DocStar AP Automation de AP-verwerking eenvoudig en slim. Geen stapels facturen meer op uw bureau, geen ontbrekende bestanden meer, niet meer achter de juiste persoon aan om betalingen goed te keuren. En 24/7 toegang vanaf elke plek ter wereld op uw computer, tablet of smartphone zorgt ervoor dat uw AP-proces efficiënt en kosteneffectief is.


ERP integratie
Automatische Verkooporderverwerking
DocStar ECM Verkooporderautomatisering accepteert en indexeert verkooporders en verplaatst de gegevens vervolgens naar de volgende stap.
Met ERP-integratie voert DocStar ECM Verkooporderautomatisering gegevens op, bevestigt klantinformatie, inkooporders, offertes en validatie zoals kredietcontrole, onderdeelnummerverificatie en detecteert ontbrekende, onvolledige of onjuiste gegevens.
Als aan alle voorwaarden is voldaan en er geen uitzonderingen zijn, wordt de bestelling doorgestuurd naar het “gelukkige pad” rechtstreeks naar automatische toewijzing en uitvoering in Epicor ERP.